ANGAN ANGAN

Aku suka tengok blogger yang ramai followers ni. Puas aku fikir. Macam mana dorang ni semua boleh ada ramai followers.

Aku nak sangat jadi influencer. Yelah, Kalau nak share ilmu atau nak share cerita inspirasi kan senang sikit nak kongsi.

Tak silap aku pernah menulis topik dugaan semasa bertunang.

Berjaya dapat 3-4 komen. Ada pula yang suka baca topik tu. Syukur ada yang respon

Keesokkan harinya , Aku tulis lagi

Aku try lagi ..

Takdak sapa layan. Suram…

Kalau buat video pelik pelik. Lawak lawak bodoh. Ramai pulak orang suka tengok hahaha tapi tak kan aku nak buat macam tu. Kerja gila namanya ??

Aku rajin juga baca penulisan orang lain. Kadang kadang tak terpikir dek akal nak guna ayat ayat macam tu.

Tapi biasalah mesti orang akan fikir macam poyo je. Entah pape ntah dia ni tulis. Yelah tapi aku mana lah pandai menulis tapi aku cuba belajar menulis

Buat apa kisah apa yang orang fikir dekat kita. Buat je. Suka atau tak suka belakang cerita. Janji buat dulu. Cakap je. Buatnya tak.

Yerr dokk?

Leave a Reply

Bantuan?
1
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    Scroll to Top
    %d bloggers like this: